ISO 9001: sistem vodenja kakovosti
Od sistema zagotavljanja kakovosti k sistemu vodenja kakovosti
ISO 9001 se je v zadnjih desetletjih razvil iz sistema, ki je primarno zagotavljal skladnost izdelkov s specifikacijami, v celosten sistem vodenja kakovosti, osredotočen na zadovoljstvo strank in nenehno izboljševanje.

Odjemalec kot osrednja figura
Medtem ko je bil v začetkih poudarek na notranjih procesih in kontroli, današnji standard postavlja odjemalca v središče. Odjemalčeve potrebe in pričakovanja so vodilo za vse aktivnosti podjetja.
Širši pogled na kakovost
Sodobni pristop k ISO 9001 presega zgolj kakovost izdelkov. Vključuje upravljanje vseh relevantnih procesov, od načrtovanja do izdelave in prodaje, ter upoštevanje vseh zainteresiranih strani, kot so zaposleni, dobavitelji in lokalna skupnost.
PDCA cikel kot temelj
Vse aktivnosti v okviru ISO 9001 temeljijo na načelu nenehnega izboljševanja, ki se izvaja prek PDCA cikla (Plan-Do-Check-Act) – po naše načrtuj, izvajaj, preverjaj in ukrepaj.

Ključni koncepti
- Učinkovitost: Optimalna uporaba virov za doseganje ciljev.
- Uspešnost: Stopnja doseganja ciljev, zlasti zadovoljstvo strank.
- Zainteresirane stranke: Vse osebe ali skupine, ki vplivajo na organizacijo ali so od nje vplivane.
Zaključek
ISO 9001 ponuja organizacijam strukturiran pristop k upravljanju kakovosti, ki jim omogoča, da postanejo bolj učinkovite, uspešne in konkurenčne. Sredotočenost na odjemalca in nenehno izboljševanje sta ključna za dolgoročni uspeh.
Na podagi bogatih in dolgoletnih izkušenj v gradbeništvu in preko tega tudi z javnimi naročili ter različnimi standardi vam lahko hitro, kvalitetno in ugodno pomagamo.